پادکست: بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم

بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم و افراد مشمول و غیر مشمول مالیات های مستقیم و روش عملکرد مالی صحیح در مالیات با نرخ صفر

پادکست: بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم

بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم و افراد مشمول و غیر مشمول مالیات های مستقیم و روش عملکرد مالی صحیح در مالیات با نرخ صفر

پادکست: بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم

در این پادکست از مجموعه پادکستهای مالی و مالیاتی در خصوص اینکه ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم که در آن قانون مذکور مشخص میکند که که چه افرادی مشمول این قانون بوده و باید پرداخت کننده مالیات به دولت هستند، پرداخته ایم.

بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم

پادکست دوم : بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم

T:8:55

12.2M

مقاله

قسمت 2: بررسی ماده 1 و 2 قانون مالیات های مستقیم؟

در قسمت دوم از پادکست‌های آکادمی رشد مالی به بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم پرداختیم و در خلال بحث به افراد مشمول و غیر مشمول مالیات مستقیم و نیز توضیحاتی در خصوص مالیات با نرخ صفر و روش های اصولی در مواجهه با مالیات مورد بررسی قرار داده ایم.

این پادکست شروعی برای بررسی تک تک مواد قانون مالیات های مستقیم است که در آن سعی داریم تا بتوانیم در عین رعایت انتقال ساده مفاهیم مالیاتی به مباحث کاربری این قوانین در خلال کار مالی و حسابداری نیز بپردازیم.

امیدوارم این فایل صوتی مورد توجه شما قرار گرفته و موجب ارتقا معلومات و یادآوری مواد قانونی من جمله قوانین کاربری مثل ماده 105 و 131 ق.م.م و … برای شما عزیزان شده باشد.

ضمنا با نظرات و پیشنهادات خود موجب ارتقا کمی و کیفی این پادکست های آکادمی رشد مالی شوید.

مرتضی ایمانی مدیر آکادمی رشد مالی و مدرس حسابداری و مالیات morteza imani
مرتضی ایمانی
مدرس: مرتضی ایمانی
Morteza Imani

مرتضی ایمانی هستم، فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری و مدیر آکادمی رشد مالی . از سال 1389 تمرکز خود را بر روی مباحث مالی و مالیاتی و به ویژه آموزش حسابداری قرار داده و پس از کسب تجربه و دانش ارزشمند تصمیم گرفتم تا ثمره آن را با دیگران به اشتراک بگذارم.

تجربه من در راه اندازی و ارائه آموزش‌ها در مجموعه هایی چون مؤدی‌نت ، مدیران صنعت و همچنین مشاوره آموزش در شرکتها و صنایع مختلف به من آموخته است که هرچه بیشتر دانش خود را عرضه کنی اشتیاق بالاتری برای یادگیری خواهی داشت.

دوره پیشنهادی

آموزش نقطه شروع حسابداری

در این دوره شما با مفاهیم اولیه و روند عملی کار حسابداری آشنا خواهید شد، مفاهیمی چون پروسه شناسایی و ثبت رویدادهای مالی، شناسایی ماهیت حسابها، روش ثبت رویدادهای مذکور در دفاتر روزنامه و کل و تهیه ترازنامه آزمایشی، را خواهید آموخت. (این دوره شامل 3 ساعت آموزش ویدئویی و کاملا رایگان است)

پرسش و پاسخ

نظر و یا هر سؤالی در خصوص ” پادکست: بررسی ماده 1 و 2 مالیات های مستقیم “ دارید مطرح کنید تا پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

امتیاز شما به این محتوا
Loading...

ورود | ثبت‌نام

لطفا شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
آکادمی رشد مالی
جلسه مشاوره آنلاین
ویژه مسائل مالی و مالیاتی
پشتیبانی
دسترسی سریع
این بخش در حال اضافه شدن به سایت آکادمی رشد مالی می‌باشد.